• Skip to content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

kestavakehitys

  • Etusivu
  • Säännöt
    • Kriteerit
      • Peruskoulut ja lukiot
      • Ammatilliset oppilaitokset
      • Vapaa sivistystyö
      • Fria bildningen
    • Sertifikaatin hakemisoikeus
    • Itsearviointi ja auditointi
    • Kriteerien arviointiperusteet
    • Sertifikaatin pisterajat
      • Peruskoulut ja lukiot
      • Ammatilliset oppilaitokset
      • Vapaa sivistystyö
    • Sertifikaatti ja Vihreä lippu
    • Korjaavat toimenpiteet
    • Sertifikaatin hakeminen
    • Sertifikaatin ylläpito
    • Sertifioinnin kustannukset
    • Sertifiointijärjestelmän ylläpito
    • Auditoijien pätevyys
  • Hakeminen
    • Peruskoulut ja lukiot
    • Ammatilliset oppilaitokset
    • Vapaa sivistystyö
    • Ulkoinen auditointi
    • Auditointien suositushinnat
    • Korjaavat toimenpiteet
    • Sertifikaattihakemus
  • Ylläpito
    • Vuosittainen itsearviointi
    • Sertifikaatin uusimisauditointi
    • Sertifikaatin raukeaminen
    • Tukea ja ohjausta sertifikaatin uusimiseen
  • Materiaalit
    • Peruskoulut ja lukiot
    • Ammatilliset oppilaitokset
    • Vapaa sivistystyö
    • Fria bildningen
    • Auditoinnin dokumentit
    • Sertifikaattihakemus
    • Sertifioinnin logo
  • Tuki
    • Kestävän kehityksen ohjelma
    • Kestävän kehityksen teemat
    • Teemat keke-ohjelman rakentamisen tukena
    • Teemapankki: yleissivistävät oppilaitokset
    • Teemapankki: ammatilliset oppilaitokset
    • Koulutus ja ohjaus
  • Sertifikaatit
  • Auditoijalle
    • Auditoijien pätevyys
    • Mitä osaamista auditoijalta vaaditaan?
    • Auditoijan roolit ja ihmissuhdetaidot
    • Auditoinnin vaiheet
    • Haastattelujen suunnittelu
    • Haastattelukysymyksiä
    • Auditoijarekisterin rekisteri- ja tiesuojaseloste
  • Hankkeet
  • Yhteystiedot
logo-okka-vaaka
Lippu_Englanti Lippu_Ruotsi
KESTÄVÄN KEHITYKSEN WEB-ARVIOINTIJÄRJESTELMÄ

Itsearviointi

VAPAAN SIVISTYSTYÖN OPPILAITOKSET

Tällä sivulla annetaan ohjeet vapaan sivistystyön oppilaitosten kestävän kehityksen kriteerien mukaiseen itsearviointiin sertifikaatin hakemista varten. Itsearvioinnin työkaluja ja alla annettuja ohjeita arvioinnin toteutuksesta voi kuitenkin hyödyntää myös täysin ilman sertifiointitavoitetta. Oppilaitos voi esimerkiksi valita arvioinnin kohteeksi vain jonkin kriteerien osa-alueista (suunnittelu, opetus tai kestävän kehityksen teemat) ja tunnistaa siihen liittyviä kehittämisen kohteita. Kriteerien mukainen arviointi antaa lisätyökalun oppilaitoksille, jotka haluavat parantaa suunnitelmallista kestävän kehityksen työtä kokonaisuutena keke-ohjelman toteutuksen lisäksi.

Primary Sidebar

Hae sertifikaattia

  • Peruskoulut ja lukiot
  • Ammatilliset oppilaitokset
  • Vapaa sivistystyö
    • Kestävän kehityksen kriteerit
    • Sertifikaatin pisterajat
    • Itsearviointi
      • Pika-arviointi
      • Itsearviointi sertifikaatin hakemista varten
      • Teemojen valinta
      • Ohjeita itsearvioinnin toteutukseen
      • Itsearvioinnin kysymyslistat
  • Ulkoinen auditointi
  • Auditointien suositushinnat
  • Korjaavat toimenpiteet
  • Sertifikaattihakemus

Footer

Opetus-, kasvatus- ja koulutusalojen säätiö
– OKKA-säätiö sr

Rautatieläisenkatu 6 A,
00520 Helsinki
okka-saatio.com
Y-tunnus 1098899-9

Säätiönjohtaja
Tuulikki Similä
040 765 2050
tuulikki.simila(at)okka-saatio.com

Suunnittelupäällikkö
Erkka Laininen
050 3729 195
erkka.laininen(at)okka-saatio.com

Toimistopalvelut
Taina Lunden, OAJ / VKY-palvelut
020 748 9679
okka-saatio(at)oaj.fi

Copyright © 2019 · Executive Pro on Genesis Framework · WordPress · Log in