- Tukea kestävän kehityksen työhön
- Kestävän tulevaisuuden indikaattoreiden taustamateriaali
- Indikaattoreiden arvioinnin tukisivusto
- Ammatilliset oppilaitokset
- Indikaattori 1: Koulutuksen toteutus
- Indikaattori 9: Henkilöstön osaaminen
- Indikaattori 8: Johtaminen
- Indikaattori 7: Oppilaitoksen strategia
- Indikaattori 6: Yhteisön hyvinvointi
- Indikaattori 5: Oppilaitoksen ympäristövastuu
- Indikaattori 4: Oppiva yhteisö ja kumppanuudet
- Indikaattori 3: Oppimisympäristöt
- Indikaattori 2: Kestävyystaitojen oppiminen
- Indikaattori 10: Toiminnan arviointi ja kehittäminen
- Esimerkit: Indikaattori 1
- Esimerkit: Indikaattori 2
- Esimerkit: Indikaattori 3
- Esimerkit: Indikaattori 4
- Esimerkit: Indikaattori 5
- Esimerkit: Indikaattori 6
- Esimerkit: Indikaattori 7
- Esimerkit: Indikaattori 8
- Esimerkit: Indikaattori 9
- Esimerkit: Indikaattori 10
- Taiteen perusopetus
- Vapaa sivistystyö
- Ammatilliset oppilaitokset
- Indikaattoripankki
- Kestävän kehityksen ohjelma
- Kestävän kehityksen teemat
- Teemat keke-ohjelman rakentamisen tukena
- Teemapankki: yleissivistävät oppilaitokset
- Teemapankki: ammatilliset oppilaitokset
- Koulutus ja ohjaus
- Ilmast@takomon työkalut ilmastokasvatukseen
Esimerkit: Indikaattori 8
JOHTAMINEN
Tälle sivulle täydennetään sertifiointitoiminnan edetessä oppilaitosesimerkkejä indikaattorin 8 toteutuksesta.