Kenen palveluksessa toimit (oppilaitos vai ulkopuolinen taho)?
Mitä olet kuullut oppilaitoksen kestävän kehityksen ohjelmasta?
Miten olet itse osallistunut/miten keittiöhenkilöstö osallistuu oppilaitoksen keke-työhön (esim. kartoitukset, keke-työryhmä, tavoitteista ja toimenpiteistä sopiminen, seuranta ja arviointi, opiskelijoiden ohjaus ja perehdytys, vuoropuhelu ja yhteistyö oppilaitoksen henkilöstön kanssa)
Millä tavoin omavalvonta on järjestetty ruokalassa ja keittiössä?
Miten keittiön käytännöissä on otettu huomioon keke-asiat (esim. hankinnat, materiaalien ja raaka-aineiden säästävä käyttö, veden ja energian säästö, kemikaalien käytön vähentäminen, elintarvikehygienia ja omavalvonta, jätteiden lajittelu ja kierrätys, ekologisesti ja eettisesti kestävät ruokavalinnat)?
Miten syntyvän ruokajätteen määrää on pyritty vähentämään?
Millaisia keke-ohjeita keittiössä on em. näkökohtiin liittyen ja miten ne ovat saatavilla tilassa?
Miten keittiöhenkilöstö on perehdytetty keke-asioihin ja mitä erityistä koulutusta he ovat saaneet keke-asioissa?
Miten lajittelu ja kierrätys toimivat keittiössä ja ruokalan puolella (seka- ja biojätteen määrä, pahvin, metallin ja lasin keräys)? Osaavatko henkilöstö ja oppilaat lajitella?
Miten keittiön keke-asioita seurataan (esim. kulutustiedot, jätemäärät)?
Miten kehittäisit keittiön ja ruokalan keke-asioiden hoitoa?