Miten oppilashuollon edustajat osallistuvat oppilaitoksen keke-työhön (esim. kartoitukset, keke-työryhmä, tavoitteista ja toimenpiteistä sopiminen, seuranta ja arviointi, opiskelijoiden ohjaus ja perehdytys, vuoropuhelu ja yhteistyö oppilaitoksen henkilöstön kanssa)?
Mitä olet kuullut oppilaitoksen kestävän kehityksen ohjelmasta?
Teemoihin liittyvät erityiskysymykset: esim. toimenpiteet turvallisuuden, hyvinvoinnin ja oppimisen tuen parantamiseksi sekä kiusaamisen ja syrjäytymisen ehkäisemiseksi.
Miten yhteistyö toimii oppilashuollon eri toimijoiden välillä?
Miten oppilashuollossa tehdään yhteistyötä vanhempien kanssa?
Onko oppilashuollolla riittävästi resursseja toimintaansa?
Millaisia hyviä oppilashuollon käytäntöjä koululla on?
Miten varmistetaan varhainen puuttuminen oppilaiden ongelmiin?
Millä tavoin erityisopetusta vaativien oppilaiden tunnistaminen tapahtuu ja miten heitän tukensa järjestetään?
Miten on varauduttu kriisitilanteisiin?
Millaista erityistukea järjestetään maahanmuuttajaoppilaille ja muille erityisryhmille?
Miten oppilashuollon toimintoja tai prosesseja on ohjeistettu?
Miten oppilaiden hyvinvointia ja tuen tarpeita seurataan ja arvioidaan ja miten tietoa hyödynnetään?
Miten hyvin oppilashuollon prosessit toimivat käytännössä ja onko jossain asioissa esiintynyt ongelmia?